مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-19ورزشي

جام جهانی زیر 17 سال| ایران دنبال تکرار تاریخ مقابل نایب قهرمان آفریقا


تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان برای صعود به جمع 8 تیم برتر جهان مقابل مراکش قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان پس از صعود به عنوان تیم سوم گروه C جام جهانی زیر 17 سال، از ساعت 15:30 سه شنبه در یک هشتم نهایی به میزبانی ورزشگاه گلورا بانگ تومو به مصاف مراکش می رود.

شاگردان حسین عبدی در حالی با آمار 3 بازی، 2 برد، یک باخت، 9 گل زده، 4 گل خورده و 6 امتیاز پایین تر از انگلیس و برزیل در رتبه سوم گروه خود قرار گرفتند که تیم آفریقایی با آماری ضعیف تر از لحاظ گل زده یعنی 3 بازی، 2 برد، یک باخت، 5 گل زده و 2 گل خورده بالاتر از اکوادور، اندونزی و مراکش صدرنشین گروه A شد.

سعید شیبا، بازیکن تیم ملی مراکش بین سال های 1991 تا 2001 با 43 بازی و 6 گل ملی که در تیم های الهلال عربستان، نانسی فرانسه، القطر، شارجه امارات و رباط مراکش سابقه بازی، در القطر و الهاشمیه سابقه سرمربیگری و در تیم ملی بزرگسالان مراکش سابقه بازی دارد، در حال حاضر سرمربی نوجوانان مراکش است.

شیرهای اطلس که با نایب قهرمانی رقابت های زیر 17 سال آفریقا برای دومین بار به جام جهانی رسیدند، به جز این عنوان که در سال 2023 کسب کردند، افتخار قابل ذکر دیگری ندارند اما با صدرنشینی در گروه خود، دنبال این هستند مانند تیم بزرگسالان مراکش شگفتی خلق کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی زیر 17 سال| ایران دنبال تکرار تاریخ مقابل نایب قهرمان آفریقا

جام جهانی زیر 17 سال| ایران دنبال تکرار تاریخ مقابل نایب قهرمان آفریقا